ceria pagi~

salam ceria pagi dan bahagia~

post yg tdak panjng.owh sekadar mewawarkan kisah hidup kebelakangan [mcam ar aku pntg sngt].musim berganti sudah.tggu saja tulips, sakura, kekwa, tulips, kemboja, melur, mawar, bunga periuk kera berbunga nanti.ok tipu. tak semua bunga tuh wujud kat sini.aku bengap sikit pasal flora dan fauna nih.setakat tumbahan dan bintang tipikal sperti gajah dan harimau je aku tahu.tongkat ali dan kacip fatimah juga.tapi yg pasti sejuk mata memandang.langit pun makin hari makin gemilang.siyes lawa dan menenangkan.tapi.akan ada yg akn merosakkn pandangan nanti.biasa.bila dah panas ni, maka ramai lah manusia2 ruski keluar dalm keadann spruh bogel[ scr hiperbolanya].~~ces~~. manusia seakan-akan kembali ke zaman batu.

ok.hidup masih lagi pada turun naiknya.sama saja.gembira.duka.lega.kecewa.rindu dan benci.serta seangkatannya.yg pasti.buat waktu dan ketika ini, aku sudah perlu menampar pipi sekuat-kuatnya agar aku bangkit dari lamunan.~~pinngggg~~.kalau semalam dan minggu lepas aku berjalan, mungkin dari skrng aku perlu berlari.banyak benda yg perlu dikejar kebelakang ini.secara khususnya subjek physiologi itu.kosong dalam otak aku bwat mase ini.tak mahu aku jadi doktor kurg cerdik.buat malu eh.i'allah aku akn pecut. [jgn duk ckp saja sudah]. oleh sebab yg sedemikian itu jualah, aku skrng sdg cuba mengumpul katalist2 bagi memecut dan mencetus semangt itu.apa lagi.owh.baru abis test biochemistry.alhmdulillah.ok2 saje.padan ngn usaha lah yer.klu usaha ceput hasilnye pun ceput juga.

owh.satu lagi.aku ingin buat pengumuman.untuk muslimin muslimah volgograd [itu pun kalau blog aku nie dibaca ramai.tapi aku rasa tak pun].berbunyi begini:

"sesiapa berminat untuk masuk pertndingan pidato sempena bulan amali muslim, dipersilakanlah untuk menyertainya yer. 2 minggu lagi pertndingn akn diadakn klu jadi i'allah"

huh.begitu saja.

p/s; weh adaptor latop aku hancus berkecai.keluar api kaler hijau.seram.akibatnya.aku xleh bukak latop buat ketika ini.pastuh buat kudin.aku guna latop mung jap nie time microbes.mtok halal deh~

Comments

  1. ok.hidup masih lagi pada turun naiknya.sama saja.gembira.duka.lega.kecewa.rindu dan benci.serta seangkatannya.

    tik....sila huraikan...dok pehe laaa...

    ReplyDelete
  2. pecut jgn tak pecut!!
    pidato:brminta nk masuk,tapi selepas consultation exam GOS surgeri tadi,minat aku trhadap bnda2 lain brkecai,bnyok agi tok tau wei!!!haha~~alasan je~~
    slamat studi physio~~~~

    ReplyDelete
  3. mimosa: owh.xder ape2 mksud pun..pemerian semata2..

    afham:oloh jgn sbb exam putuh smgt dhh fam..hehehehe..phisio tak tahu la guano..parok tlajok..x taw nk stat gano

    ReplyDelete
  4. oo yeah?? nk pcut kah?? aku nok ngakok jah loni nih..mls weyh..prasaan inhibitor kpd kjyaanku..ades..sngguh mnyedihkan mlihat dri yg suka melemparkan dri di ats katil..(aku tiru nada mu atik..hehe..)haha..ok la..kalu nok pecut,pecut berjamaah des..pnggil gue..orait bro..arios..wassalam

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

kusut

memory lane

088.