salam bahagia~

Salam bahagia dan ketenangan..

Hidup lagi masih pada kadar normal.tiada apa yang menjangkau kebiasaan.Cuma.aku sungguh puas atas sedikit ketenangan yg dikecapi dalam waktu terdekat ini.aku ingin betul2 menikmatinya.dapat merasakan tiada masalah yg perlu dihurai dan dicari penyelesain.betul2 aku ingin kekal dalam rasa bahagia.sungguh2 aku ingin.

Kerana aku tahu.saban waktu.hari dilewati.dan.ia akan hilang.berlalu pergi bersama angin senja.dan aku telah bersiap untuk menghadapi segala keberangkalian.aku perlu pandai memanipulasi keadaan.bukanlah membiarkan suasana menekan dan menyekat keputusan dan pertimbangan.aku perlu bijak bermain dgn pentas manifestasi kehidupan.

Dulu aku pernah takut.takut mengahapi kemungkinan.takut untuk menjalani hari esok.akhirnya.aku tidak melangkah.terus kebelakang.hidup dalam ketakutan.aku menolak segala cara yang mampu membawa aku kehadapan.biarlah aku terus menjadi aku.tapi sampai bila?sampai hati mengatakan ya.

p/s: aku mencuba yang terbaik.tapi, masih banyak kelemahan.maaf~

Comments

  1. awat lalink?? ceritalah...semoga hatimu tenang...amin....

    ReplyDelete
  2. lalink?
    mat, aku sero aku tau sapo pnggil mu lalink..ahaks:D

    ReplyDelete
  3. siapa2?? gosip melanda mung...

    ReplyDelete
  4. lalink tuh gapo weh?..

    to mimosa: heh..aku suci dr gosip..dun worry..

    ReplyDelete
  5. lalink pon x tau...mmg la suci mung atik oii...keh3

    ReplyDelete
  6. lalink itu darling la..keh2
    alhamdulilah tiq dpt ketenangan.
    insyaallah berkekalan,dgn mengingati Tuhan.:)

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

kusut

088.

memory lane