tribute to apih~


aku ade adik.firdaus name dia.pi aku tak paham mcm mane org pggil dia apih atau pih dgn kate lebih pendek.biarkan. mmg seorg yg determined.sorg yg mudah disuruh2.heh.tu psal mnjadi kuli aku time balik cuti.baju aku bnyak die kebas pegi hostel.ces.

~

cerita:

langit seperti semalam.mendung.cahaya mentari hanya tampak di balik awan.petang yg tipikal di msia.kota bharu.panji.apih memecut laju motosikal yg baru tak sampai 3 minggu dibeli[ deposit dia bayar, ansuran bulanan mak aku bayar,ces bertuah punye anak].lesen motor pun x dapt agi.in process katanya.adik aku nie mmg giler motor skit.tak terlampau untuk berkta begitu rasanye.bwak motor mmg laju nak mampus.klu aku nek dgn die, cam nak terbang aku rase, bapak laju.darah muda katanya.heh.

~

dan petang tuh.kelajuan masih mnjadi subjek penting baginya.puas.tambah baru abis spm.panji kwasan jpj dan jkr.jalan agak tidak sibuk.line clear kata mereka.~~brummm~~

tapi siapa sangka langit hari ni yg sma dgn semalam tidak membwa cerita yg sama.biasanya adik aku akan sampai rumah dgn bangga dan puas.lega.melepaskan kepenatan bekerja di kedai kew teaw sehari suntuk[kerja smntara tggu result spm].dan.sng citer.die excident.langgar kereta kata mak.die yg bersalah.selamat masih hidup.luka.tak patah.semggu terlantar rasenye.amik kau.Padan dah.heh.

to apih:

weh.berubah lah weh[ dia takde ar jahat].takyah ar bwak motor laju2.slow cam kure2 pun smpai gak.kau penah dgr citer arnab ngn kure2 tak[ape kaitan?].amik pengajran.aku.abang kau yg mgmbil berat ini bagi nasihat.~~giler baik~~.

~

p/s: luse ade test biochem.~~sambung stadi~~. happy woman’s day btw.

Comments

  1. terharu seyh kalu adik mung baco.. sob3...

    ReplyDelete
  2. apih yg hensem.....miow...hehe

    ReplyDelete
  3. to anonymous
    apih hensem?..~~mane jamban? mane jamban?..nak muntah dgr..heh..

    ReplyDelete
  4. errk...**speechless (stelah beberapa ktika pk nk kutuk atik..xberjaya--nasib mu baik atik =D)
    **no hard feeling :P
    slamat stdy KIASU!!

    ReplyDelete
  5. ces..aku kiasu, make xder ar mnusia kiasu atas dunie nie...

    ReplyDelete
  6. ok lah..ko lg hensem sbenanya...tp ko dah gemok lah...siyes aku ckp dri hati nie..wakakak

    ReplyDelete
  7. .~~giler baik~~.

    letak koma kt tgh2..
    itulah pokmat! hehe

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

kusut

088.

memory lane