086 -

mungkin atas sebab kecelaruan minda.kepicangan pemikiran.dan konflik yg tidak jelas mana hujung pangkalnya, otak menjadi beku.kadang takut sekiranya saya terlbih dan berapi2 melakar kisah atas tulisan tapi akhirnya saya jadi "cakap tidak seperti bikin".saya tidak aktif pada perbualan dan pergaulan (sesuatu yg perlu dibaik pulih).jadi,saya menulis.

tentang dunia.terlalu banyak peristiwa berlaku.pengeboman international airport domodedovo, moscow sedikit sebnyak menyukarkan kami muslim di russia.tentang kisah mesir, saya doakan keadilan akan tertegak.

tentang sem baru.ruang dirasakan agak sempit kerana jadual yg terlalu padat.tapi biar bergantung pada Allah sahaja.


p/s: menunggu esok

Comments

  1. p/s
    tentang rindu dan kesombongan...
    kabare?

    ReplyDelete
  2. =).. manfaatkan potensi yg ada.. semoga berguna utk sume..

    ReplyDelete
  3. perancangan Nya yang terbaik~ didoakan agar dipermudahkan urusan...royalzaim.blogspot

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

kusut

memory lane

088.