menulis~

kira2nya sudah bnyak saya menulis.
bnyk kali saya belek2 tulisan2 lama.
dan sedar jarang sekali tulisan saya itu berpaedah.
maklum jari saya bergrak hanya mngikut kotak2 kata dalam otak.
pantas dan bolos sahaja.
kadang2.jari ini akan berhenti, dan memadam semua tulisan2 yg br dilewati.
takut nnti padah dan darah.takut juga ada hipokrasi dan salah arah.

bila tiba tika saat itu.dengan izin Allah, perencana segala aturan hidup, saya akan menulis dgn lebih matang dan berpaedah.nganganga~

owh.sedikit ole2 dari kazan.


yeah.ini kami

masjid qul-syarif.kazan.russia


kazan.tatarstan.islamic capital in russia.



p/s: 4 bab pathphys tuk dibcace lam 1 ari.bolos juga.

Comments

  1. ingatkan nak bagi ole-ole ape tadi, gambar rupanya. -__-" huhu. btw, langit kazan memang sangat cantik! kena masuk dalam list places-i-must-visit nih. huhu.

    ReplyDelete
  2. -ini kami-
    yg mana satu tuan punya nama atikullah?

    ReplyDelete
  3. Salam.

    Waa.lawa2 gmbar jaulah di kazan..akhirnya awk sume dah sampai kat sana, sy yg xsmpai2 lgi.hehe..Penulisan atik sume baik2 belaka, bguslah dilontarkan semua yg ada dlm fikiran, tu pun dengan izin Allah juga kan? Apa2 pun, teruskan menulis. Ia baik utk neuron otak dan akal.

    Jumpa di 'winter eve' nnti. iA

    ReplyDelete
  4. @cinta adu:mmg langitnya lawo, same kaler ngn kubah masjid
    @ummu:owh, saya di belakang blh tuh, ber'snow cap'
    @dr alam: mngguh tiba wnter eve =)

    ReplyDelete
  5. eheh. betul la akak teka (dlm hati). tengok kasut di header dan cari kasut yg sama di gambar, theheheee

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

kusut

memory lane

088.