berhenti~

Untuk kali ini.mungkin lebih baik untuk saya berhenti sekejap.saya selalu menulis, tapi masih merasakan jiwa kosong. mungkin, kerana saya menulis tanpa mengerti. menulis tanpa rasa.tanpa memikirkan kesan dan hasilnya.dan saya perasan kadang2 penulisan saya semacam sia-sia.saya tahu sia-sia itu maksudnya tidak berguna.dan tidak berguna itu maksudnya binasa.jadi. Mungkin lebih baik untuk saya berhenti sekejap.untuk kali ini.

Ok.sebenarnya alasan utama adlah final exam makin dekat.[di atas hnyalah gimit walaupun mngkin betul].perasaan inilah yang seakan-akan menggigit segala sisa masa yang ada.lagi pun, bukan kerja saya sebgai full time blogger. Lagi alasan, saya jenis lambat kalau dalam bab pembacaan dan intrepretasi data…

Jadi.untuk sektika baik berhenti..

p/s: masih lagi malas dan tidak memulakan apa-apa lagi.jangan ikut seperti saya.malas.

Comments

  1. oho..
    berhenti suda?
    moga ada datang kerajinan~~~
    hu3
    semoge berjaya..
    insyALLah

    ReplyDelete
  2. jangan malas malas, nanti kena telan dengan anaconda. -ayat emak masa kecil2 dulu. -__-"
    btw, good luck ya for your coming exam. :)

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

kusut

memory lane

088.