gay.

bismillahirahmanirahim. ehem.tajuk nak kontrovesi je kali ini.

ade terbaca satu artikel ore putih menceritakan bagaimana seorang budak lelaki yg disuruh bapa2nya (bukelah ibu bapa) yg gay  utk melihat saja perlakuan seks rakus mereka yang keterlaluan.bukan sekali atau dua, malah hampir hari2. malah, kadang2 bangun pagi saja, budak itu melihat bapa2nya melakukan perbuatan kebinatangan ituu di atas katil tidurnya, dalam biliknya.

tahu perasaan mcm mane baca artikel itu. mahu saja saya menembak mati si bapa2 yg kebinatangan itu.

dan. manusia masih mahu bercerita tentang memberi hak asasi (to legalise gay marriage) pada manusia gay ini? mana pula hak asasi budak itu utk hidup di bawah jagaan ibu bapa yang normal? bodoh.

usah bercerita dari segi agama, sudah jelas islam, kristian, dan banyak lagi agama yg lain menentang keras perbuatan luar tabii ini.tapi, masalahnya sekarang, manusia yg tidak percaya tuhan (sombong dan egonya mereka) makin ramai.  apabila hilang percaya adanya kuasa yg terbesar (God) yang melihat dan mengira perlakuan kita, maka kata mereka 'imagintion is the limit. maka juga mereka makin berani melaungkan atas nama freedom.  oohhhh plizzzzz...sgt menyampah dan meluat

ehem2x...hey abe, kecek jange ikut mulut sangat lah, golongan itu dilahirkan dgn keadaan begitu.bukan kehendak mereka (bunyi suara sumbang mencelah)

~~
hidup sebagai dugaan dan cabaran.

pernah dgr bagaimana kisah hidup seorang penyakit kanser. mereka antara hidup dan mati. ubat chemo yang meluruhkan rambut, membuat rasa sakit. itu mereka pilih? tidak sama sekali bukan. tapi mereka adil, mereka menghadapinya tanpa mengancam society as a whole. lantas spesis manusia terus membiak.


pernah dgr hidup si miskin.makan cukup2 je, atau langusng tidak cukup. anak2 tidak dapat ke sekolah, penyakit tinggi di kalangan mereka, hidup di pedalaman yg amat dalam.  mereka pilih ke? tidak bukan. tapi, mereka hidup tanpa mengancam spesis manusia utk terus membiak.


dan sudah tentu kamu pernah dan sudah bosan mendengar kisah LGBT, seksualiti merdeka. saya mersakan itu satu disorder (penyakit). walhal, sewalnya mmg homosexuality is a disease in WHO definiton, but later on dikeluarkan dari klasifikasi penyakit lepas muncul2 manusia2 yg mahu bebas sebebasnya.
bagi saya, ia juga satu dugaan hidup yg mereka perlu terima atau rawat sebolehnya, namun bukan dgn mengancam manusia utk terus membiak.


~~

takyah nak pikir panjang, tengok saja kes budak di atas. itu baru satu kes yg ternampak, berapa juta lagi kes yg kita tak nampak.

agak2 kan, budak2 sebegini sexual desire dia mcm mane? saya meraskan keberangkalian utk mereka juga menjadi gay juga amat tinggi. mana tumpah kuah kalau tidak ke nasi (pandai melayu berkata bukan). lantas, kamu tidak kasihan akan nasib budak itu. owh, btw, budak dlm kes di atas mmg sex desire nya juga deviate to like the same sex. dan akhirnya, ke mana mahu campak para wanita, mana lagi nak cari si ibu yg melahirkan anak. sepatutnya manusia perlu memikirkan nasib spesis kita untuk 1000 tahun akan datang. dan mereka kata pula, arghhh, buat apa fikir benda yang belum tentu. wah, penting dirinya.

owh manusia. usah lah fikir how should society treat the gay people, but think how they should treat society. bukankah, dulu kalau ada kes2 gini, ianya cuma sgt terpencil, tapi sekarang nah sudah sgt berleluasa dan, sifat kebinatangn ini sudah menjadi normal.


~~
bagi saya, mungkin sexual deviation itu satu masalah atau disorder. dan sudah tentu saya rasa kasihan, bagaiman kasihan terhadap pesakit kanser. dan yang menjadikan mereka binatang dan meluatkan bila mereka  melakukan perlakuan kebinatangan. lantas apa lagi gelaran yg layak buat mereka?


~~
arghhhh. article pasal budak itu sgt disturbing.uhhh..ini linknya http://www.theonion.com/articles/adopted-child-sick-of-gay-parents-forcing-him-to-w,34904/

Comments

Post a Comment

Popular posts from this blog

kusut

088.

memory lane