woot woot!!!

assalamualaikum..woot2 !!!

pada kitran hidup yng masih di takuk lama, kebelakangan ini, ada dua peristiwa yang betul2 menekan jiwa dan menambah benci dan meluat terhadap manusia yg bergelar ruski.

kes 1: saya menahan masyrut [pessenger van warna kuning] sperti biasa untuk pulang rumah.dan balasannya, si pemandu menayangkan sign f**k dari kejauhan dan berlalu pergi.ape kes hooooooo....

kes 2: pagi itu, saya memilih untuk berjalan kaki dari rumah ke main campus yang jaraknya dalam 1.5 km.kadang2, berjalan membri peluang untuk saya melihat kedai baju sekeliling, dan bermimpi untuk memakainya. padahal saya tahu tidak akn mampu.mahal hoooooooo....
dan sya berjalan menuruni tangga ke underground tram station..peewwssssshhhh...muka seperti kena biasan hujan,padahal langit cerah.matahari terik panas...ces..saya diludah..bahlol btul ler..adoi....

entah, saya cuba sentiasa brfikir positif tg mereka, tapi hakikatnya payah...


p/s: yang lain2 lagi masih sperti biasa..

Comments

  1. pengalaman adalah sesuatu yang best!

    ReplyDelete
  2. @ummu: btul gak tuh..nnti biler2 dah tue esok2 blh crita kat anak cucu..hik3

    ReplyDelete
  3. so far, paling truk kat sini yang sy pernah lalui, diorg hon mcm xpnh hon dan terpekik2 mcm xpnh tgk org... hm... sabo je laa

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

kusut

memory lane

088.